Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel wedstrijden schorsing staat er op het bijten van je tegenstander?

Ik zag het net ene Suarez doen bij PSV-er Bakkal.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Dat is een subjectief oordeel. Het hangt er vanaf wat de schade is, en wat de omstandigheden waren bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb alleen de verslaggever horen zeggen dat er gebeten was.de twee betreffende spelers waren na afloop gezellig met elkaar aan het keuvelen dus het zal wel meevallen met dat bijten,laat je niet op naaien door de media.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet dat Sansoni van Vitesse een aantal jaren een speler in de neus had gebeten en daar volgens mij 5 wedstrijden voor kreeg..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Correctie :

Sansoni kreeg voor een nog veel grovere beet 4 wedstrijd.

Als die zijn bijten en suarez bijten naast elkaar legt zou voor Suarez 1 wedstrijd op zijn plaats zijn.

Helaas trek de KNVB geen rechte lijnen dus kan je er totaal niet over oordelen hoeveel wedstrijden schorsing hij krijgt.

Het hangt er maar net van af wat Bakkal verklaart, wat Suarez verklaart en wat de scheids heeft te melden.

Mogelijk heeft de scheids het gezien (ook al zegt hij op tv van niet), als hij verklaart dat hij het gezien heeft, is er geen schorsing meer mogelijk.

Uit de beelden blijkt dat hij er ongeveer 30 cm naast staat en er recht naar toe kijkt. Dus het word nog wat deze zaak. We horen het morgen wel 12:00 uur wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing