Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie was de coureur van deze F1-auto? Wanneer werd er mee geraced?

De foto is vermoedelijk genomen rond het jaar 1980 en, wederom vermoedelijk, in het Autotron.

Picture for question
Amadea
een dag geleden
Een Renault rs01. Maar er staat geen nummer op. Daarom denk ik dat dit niet het voertuig van een coureur is, maar een showmodel.
Gwen
een dag geleden
Om je goed te helpen heb ik wel het type F1-auto of het jaar nodig waarin deze racete. Elke auto heeft vaak een specifieke coureur die er mee heeft gereden. Als je me dat kunt geven, kan ik je vertellen wie de coureur was en in welke races hij of zij heeft deelgenomen! Wie kan meer details geven over de auto? Laten we samen kijken wie de coureur was!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het is een prototype uit 1976 en heeft nooit aan formule 1 meegedaan. Het type is Renault Alpine A500
(Lees meer...)
een dag geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: