Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik verwachten van een kaartlegster?

Overmorgen ga ik voor het eerst naar een kaartlegster. Welke vragen kan ik zoal stellen?
ik zou graag iets meer weten over een gestorven familielid, over mijn gezondheid, en over mijn vriend.
Hebben jullie tips welke vragen ik zeker eens kan stellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Stel je treft het en je hebt een goede kaartlegster gevonden, dus geen oplichtster.
Wat kan je dan verwachten.
Mensen die met dit soort zaken bezig zijn. werken allemaal op hun eigen manier, om goede informatie te krijgen.
Dat zou met een pendel kunnen, met kaarten, met foto's, met een voorwerp, een ring, tijdens een gesprek enz.
Al deze dingen ,zijn voor deze mensen 'gereedschap' voor het verkrijgen van informatie.
Zie het maar als een soort sleutel met een kaartje er aan, het maakt niet uit wat er op dat kaartje staat, als de sleutel maar past.
Niet de kaarten, maar de kaartlegster zelf kan jou mogelijk nuttige en juiste informatie geven.
Het is haar interpretatie van wat ze ziet, waarneemt en vooral voelt.
En wat je moet gaan vragen, ach, wacht maar gewoon het moment af en ga uit van je gevoel, dat doet zij ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kaartleggers zijn geen echte helderziende.
Echte helderzienden maken geen gebruik van kaarten.
Die krijgen alles perfect en mooi door zonder gebruik te moeten maken van kaarten.
Kaartleggers zijn goede telepaten en zijn vrij goed begaaft met telepathie daarom dat ze veel kunne te weten komen over je, maar dit wil niet zeggen dat ze dit doorkrijgen, telepathie is gewoon je gedachten kunnen lezen of opvangen.

Raad je dus aan om naar een echte helderziende te gaan.

Groeten Ritchie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat je verwachten kan is dat je antwoorden krijgt op vragen die je niet gesteld hebt,dat je verbaasd zult zijn over wat je te horen krijgt en dat je je
achteraf zult afvragen,hoe kon ze dat nou weten.

een van de vragen die ik zou stellen,als eerste,is,wat gaat dit kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kaartleggers zijn meestal doorgewinterde gevoelsmensen die bedreven zijn in het manipuleren van de mens.
Ze krijgen al informatie met hoe je binnenkomt, hoe je hun aankijkt, hoe jij je kleed en op de manier hoe aarzelend of zeer direct een vraag stelt. Zelfs bij een telefonisch consult horen ze aan je stem of je teneergeslagen, vrolijk , nieuwsgierig, of sarcastisch bent. Dit zijn maar enkele van de vele signalen waar ze gebruik van kunnen maken.
Als je gewoon Jan of Piet heet weten ze de kansberekening te hanteren en zeggen dan dat je naar je opa bent genoemd. (Hoe weet ze dat toch?)
Na nog een of twee treffers ga je er al in geloven.
Dan ben je verbaasd wat ze toch allemaal van je weet als ze een of meer van de onderstaande uitspraken over jou gaat doen, waarna ze afhankelijk van jouw reactie hier en daar verder op in gaat totdat de tijd om is.
Het heeft al te veel van haar energie gekost en wil je meer weten, kom dan gerust nog maar eens terug. (wel even afrekenen)
Hier enkele voorbeelden van uitspraken waaruit ze kunnen putten uit de kermisattractie met altijd prijs.

- “Je hebt er behoefte aan dat andere mensen je aardig vinden en bewonderen,
maar je bent wel kritisch naar jezelf toe. Je hebt een paar zwakheden in je persoonlijkheid, maar je bent meestal in staat om die te compenseren.
- Je beschikt over heel wat verborgen talent dat je nog niet in je voordeel hebt leren gebruiken.
- Hoewel je beheerst lijkt en jezelf goed in de hand kunt houden, kan je je soms wat zorgen maken of onzeker zijn.
- Je vraagt je wel eens serieus af of je de juiste beslissing hebt genomen of juist hebt gehandeld.
- Je houdt wel van wat verandering en afwisseling en je wordt ontevreden als je je ingesloten voelt door beperkingen of begrenzingen.
- Je ben trots op de onafhankelijke mening die je kunt vormen, en je neemt wat anderen zeggen niet zo maar zonder slag of stoot aan.
- Maar je hebt wel ontdekt dat je beter niet al te eerlijk en open naar anderen kunt zijn.
- Soms ben je naar buiten gericht, innemend en sociaal, maar soms zonder je je liever af en kijk je de kat uit de boom.
- Een aantal van je toekomstdromen zijn niet erg realistisch.”

Met enige aanvulling en oefening kun je met deze informatie al een eigen zaak of zzp'er worden.
Laat nooit in je kaarten kijken want dan verlies je altijd.
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing