Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geld ingehouden extra trekking loterij zonder berichtje vooraf?

Het is nu de 2e keer dat de Postcodeloterij zonder voorbericht en toestemming van mij,geld afgeschreven hebben van mijn rekening in verband met een extra trekking?
Dat mag toch niet...
Ik heb daar nooit toestemming voor gegeven en nu gebeurde het weer..
Iedere maand betaal ik 10.25 voor 1 lot en de laatste betaling was 27 juli..Nu krijg ik een bankafschrift waar de 27e juli opstaat en er is de 4e augustus 10.25 ingehouden voor een extra trekking...
Dat zal ff lekker worden,ze kunnen wel 5 extra trekkingen gaan doen in september...en wij maar betalen....
Wat kunnen we daar nu aan doen?
(ik heb inmiddels mijn lidmaatschap opgezegd daar,zo kwaad ben ik)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Je geld terug vragen, en meteen er mee stoppen.
Maar dat heeft u al gedaan.
Daarom heb ik het toendertijd ook op gezegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk is anders natuurlijk, echter staat het in hun voorwaarden (waar jij mee akkoord bent gegaan) dat naast de reguliere trekking, nog twee extras trekking zijn. Te weten in augustus 2010 en december 2010.

Het is dus terecht dat het is afgeschreven, echter kan ik me voorstellen dat het rauw op je dak komt. Nu maar hopen op een mooie prijs!

Toegevoegd na 36 seconden:
extras trekking = extra trekkingen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan deze terug laten boeken door je bank, of je moet bij toen je lid werd gemeld hebben dat je akkoord bent gegaan met extra trekkingen
je kan ook je bank de opdracht geven om maar 12 trekkingen per jaar af te schrijven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mogelijkheid van extra trekkingen staat in hun voorwaarden. Daar is al jurisprudentie over en toen is de Postcodeloterij in het gelijk gesteld.
Echter, je kunt hiertegen bezwaar maken (als je op tijd bent!).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik ben al zeker 15 jaar of meer lid.
In het begin had je dit niet.
Maar het is er langzaam ingeslopen.
En ze hebben het volste recht,volgens het regelement van heden ten dage.
Maar ik kan me niet herinneren dat ik ook een berichtje heb gehad ,dat ze er mee gingen beginnen.
Ze hebben ons gewoon in hun macht.
Ik attendeerde laatst een collega erop,zij had dit nog nooit gemerkt zo goed keek zij haar bankafschriften na.
Verder dan een bak ijs en kaartjes voor slagharen zijn wij ook nooit gekomen.
En stoppen,tja als hij valt,dan val je naast de boot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing