Waar is het Wie is de Mol bordspel te koop?

Het bordspel van Wie is de Mol: niet meer leverbaar op Bol.com. Waar eigenlijk wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Nergens. De leverancier van Bol.com bleek niet in staat het spel te leveren. Het is niet meer verkrijgbaar. Of het spel in de toekomst wel weer beschikbaar zal worden is niet bekend. http://www.widm.nl/nieuws/58/nieuw-wie-is-de-mol-bordspel.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien op marktplaats?omdat er dus wel spellen in omloop waren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bol.com had het beloofd maar kan dus niet leveren ook op de site van WIDM weten ze niet of het in de toekomst nog te verwachten is helaas :( Bronnen:
- http://www.widm.nl/nieuws/58/nieuw-wie-is-de-mol-bordspel.html

Antwoorden (1)

De leverancier van Bol.com bleek niet in staat het Wie is de Mol? bordspel te leveren. Personen die het spel hadden besteld, hebben inmiddels bericht ontvangen van Bol.com en krijgen hun geld terug. Het spel is niet meer verkrijgbaar. Of het spel in de toekomst wel weer beschikbaar zal worden is niet bekend.