Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik vragen + antwoorden vinden met 'hoeveel % van de bevolking vindt .... enz enz'?

Nou, onze dochter trouwt binnenkort en dan willen we o.a. het leuke spel gaan spelen van 'ik hou van Holland'. Bv hoeveel procent van de bevolking is linkshandig?

Ben al een tijd op zoek op internet maar kan 't niet vinden..
Wie kan me een link o.i.d. geven??
B.V.H.D :-))!

12 jaar geleden
15.8K
misslobe
12 jaar geleden
Dankjewel Isis :-), daar kan ik wat mee, lief dat je me zo uitgebreid informeert. Gaat vast en zeker heel leuk worden !
Als je het nou als antwoord had gegeven (of 1 onderdeel...) kon ik je gelijk 10 punten geven... Kan alsnog wel hoor ;-)!
Als je de eerste regel bv als antwoord zet krijg de 10 + alsnog, oke? X

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Echt zo'n site met allemaal van die dingen bestaat niet echt, maar je kunt bijvoorbeeld deze vragen stellen

==Hoeveel procent van de bevolking in nederland rookt==
In 2010 rookte 27% van de Nederlanders van 15 jaar en ouder wel eens. Van de mannen rookte in 2010 28% en van de vrouwen 26%. Het percentage rokende volwassenen is beduidend lager bij 65-plussers en jongeren.

Misschien leuk(?) om te weten: In 1958 rookte 90% van de mannen in Nederland…

==Hoeveel procent van de mannen is te dik?==
53% van de mannen in Nederland heeft overgewicht.

==Hoeveel mensen heten er Jan==
203591. Je kunt bijvoorbeeld ook de naam van je dochter nemen om te kijken hoeveel mensen haar naam hebben. Ga daarvoor naar deze site: http://www.meertens.knaw.nl/nvb/

==Hoeveel mensen in Nederland gebruiken een iPhone==
11% van de Nederlanders heeft een iPhone en gebruikt hem.

==Hoeveel mensen lezen de Donald Duck die boven de 18 jaar zijn?==
Zo'n 150.000 mensen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, en veel plezier met de bruiloft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
Heel leuk, dankjewel voor de nieuwe ideeën!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding