Ik had ooit een Engelse voetbal browser game. weet iemand hoe die heet? Je kon als voetballer een huis kopen en penalty's schieten.
Je begon op een vliegveld, je kon een huisje kopen. je kon naar stadions en penalty's schieten. je kreeg dan geld en daar kon je kleding en fan artikelen van kopen. Ik heb dat spel heel lang niet meer gespeeld en het staat nog op mijn oude computer die ik niet meer heb. Weet iemand hoe het heet en of het nog bestaat? Het was een heel leuk spel. Ik speelde het in rond 2007 en 2009. en misschien zelfs nog in 2010. help me Alsjeblieft.
Hier ben je manager van een zelfbedachte club. Footballcup is een gratis browser-based voetbal manager spel. Je hebt de mogelijkheid elke wedstrijd, competitie, oefenpartij of europese wedstrijd live te bekijken via het unieke Live Ticker systeem. Manage je team door de juiste opstelling en tactiek voor elke wedstrijd te bepalen. De toekomst van je team ligt volledig in jouw handen, geef jong talent de ruimte en trek sterke spelers aan door goede deals te sluiten met andere spelers. Een goede club is niets zonder een goed inkomen, sluit goede sponsordeals af en zorg dat er zo veel mogelijk naar je stadion komen door aantrekkelijk voetbal te spelen. Huur assistenten in om je club te professionaliseren of de omzet van je merchandise verkoop nog hoger te maken. Registreer je nu!
is het footballcup in het engels?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.