waarom heeft mijn friend in de dsi shop ook keuze uit 800+ ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
wat bedoel je met 800+? Ik snap de vraag niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben ook alleen 200+ en 500+ en nog een "advanced" optie (of een andere naam)...

Antwoorden (2)

ik heb even gezocht, en ben er achter gekomen dat je waarschijnlijk bedoeld dat je vriend de categorie kan zien in de DSi Store van spellen die meer dan 800 Nintendo Points kosten.

Ik denk dat hij deze optie kan zien omdat hij meer dan 800 Nintendo Points op zijn account heeft staan, en daarom daar iets van kan kopen.
Waarschijnlijk heb je zelf minder punten, en dan wordt die categorie waarschijnlijk automatisch verborgen.
Kimath
13 jaar geleden
Het klopt dat nintendo je alleen de keuzes laat zien tot 800 punten, mocht je meer punten hebben dan bieden ze je meer aan.