Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het verschil van een g en een h shifter?

Ik wil een schakelaar kopen voor mijn computer zodat ik bij mijn spel handmatig kan schakelen, alleen mijn game (euro truck simulator 2) geeft aan dat je een h shifter nodig hebt om te schakelen. Op internet kan ik alleen maar een g shifter vinden. Wat is het verschil?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Er is geen verschil. Of laat ik het beter zeggen, een H-shifter is een versnelling die een H-vorm heeft en dat je veel shifters ziet met een G in de naam komt door Logitech, die geven al hun producten bijna een G mee. Maar dat is dus geen tegenhanger van de H

https://www.bol.com/nl/p/logitech-g-driving-force-shifter/9200000046043771/
Logitech ---G--- Driving Force Shifter:

Behoud je snelheid in elke versnelling
De pook heeft een ---H-indeling--- met zes versnellingen, beweegt soepel en klikt stevig in elke versnelling, waardoor je vloeiend en nauwkeurig kunt schakelen in haarspeldbochten en op rechte stukken.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: