Hoe kom bij de Sims 2 af van wazige poppetjes?
Hey,
Sinds kort heb ik er erg snel last van wazige poppetjes bij de Sims 2.
Normaal gesproken worden ze na een tijdje met filmen en interacties laten uitvoeren ook wel wazig maar nooit zo snel.
Ik weet niet wat ik aan het probleem kan doen maar omdat ik met de Sims 2 filmpjes maak is het nou niet bepaalt prettig dat ze er steeds wazig uit gaan zien. Om het te laten zien hoe een wazig poppetje eruit ziet heb ik even een foto ervan genomen om te kunnen zien wat ik bedoel.
Een paar kleine dingen om alvast te weten:
1: Ik heb al meer ruimte gemaakt op de schijf omdat ik dacht dat daar heb probleem lag. Nadat ik een uitbreidingspakket had verwijderd was er niks verandert.
2: Ik heb alle downloads verwijderd die risico's met zich mee konden brengen maar dat hielp ook niet echt.
3: Mijn computer is al redelijk oud en komt uit 2004.
Ik weet verder niet of het aan de graphics card kan liggen. Ik weet daar niet echt veel over maar ik hoop dat iemand weet wat het probleem kan zijn.
Alvast hartelijk dank.
Afbeeldingen uploaden werkt hier al een tijdje niet zo goed.
Wij denken dat het ligt aan de downloads die je hebt gebruikt voor de sim in de foto. Alles is scherp, alleen de oogkleur en het shirt met halssnoer zijn mis. Wat gebeurt er als je speelt met originele kleding en zo? Of i.i.g. andere downloads?
Laatste idee: heb je onlangs iets aangepast in de beeldschermopties? Detail sim/voorwerp, grafische effecten of texturedetails of zo? Het helpt om die zo hoog mogelijk te zetten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.