Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik ps3 games op pc naar ps3 zetten?

Hey ik heb een ps3 game gedownload op mijn pc en wil deze graag op mijn ps3 zetten. De game is 17.41g en heb maar een usb van 16g. Ik wil geen jailbreak doen.
Zou ik mijn pc met mijn ps3 kunnen aansluiten ofzo?
alle hulp is welkom.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Ik wil geen jailbreak doen" Ja, natuurlijk, en ik wil miljonair worden terwijl ik niks doe. Dat kan natuurlijk niet he. Je zal niet alleen jailbreak moeten doen, maar ook nog een hardware flasher moeten gebruiken.... als je al een PS3 hebt die zo oud is dat het nog kan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Dat kan niet zonder jailbreak.
Je kunt hem wel kopen en dan rechtstreeks op de ps3 proberen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hiervoor moet je de game op een disc branden, aangezien een gewone cd/dvd disc hier niet genoeg ruimte voor heeft heb je een BlueRay disc nodig. Om hierop te kunnen branden heb je een BlueRay reader nodig. Een andere optie is om een flashdrive te kopen die je format naar FAT32. Beide opties zijn erg duur, dus (helaas) is de legale manier (veel) goedkoper dan de illegale manier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neen, eerst zal je moeten jailbreaken. Een USB-stick(flashdrive) is goedkoper dan een legaal spel. (64GB stick=22 euro, volledig PS3 spel ~50-60 euro). Daarnaast kan je als je daar niet over beschikt ook via het netwerk je bestanden overzetten (UTPkabel=2 euro). Maar je vergeet dus gewoon te vermelden dat de vrager HOE DAN OOK MOET softmodden en waarschijnlijk zal moeten hardwareflashen (als ie boven FW 3.55 zit). Al zou je het gaan branden heb je een blu-raybrander nodig, niet een reader(lezer). Echter volgens mij kan je het helemaal niet branden, iig daar heb ik nog nooit wat over gelezen, de bekende hacks werken namelijk met USB-storage+legale PS3-speldisc om zo de PS3 voor de gek te houden.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: