Hoe werkt een HDMI-kabel met Ethernet?
Ik wil graag een scherper beeld en een betere verbinding op mijn PS3. Kan een HDMI-kabel met Ethernet beide wensen vervullen? MVG, Okko.
Je kan natuurlijk ook de wens willen hebben om het beeld rustiger te krijgen. Dan heb je nog wel die kwaliteitskabel nodig maar ook een betere tv. Het gezegde luid ook, een ketting is nooit sterker dan zijn zwakste schakel. Kortom je zult ook een Tv moeten hebben die snel genoeg is. Ik heb het hier dan over de vernieuwingsfrequentie. Het is voor het spelen van spellen wenselijk dat deze boven 60 Hz zit. Het liefst ook VER daarboven (200 Hz). Als je Tv dit aankan en maar nog geen kwaliteits HDMI kabel raad ik je aan om naar een Zaak te gaan die kwaliteits HDMI kabels verkoopt en om er dan ook een te bestellen. Het kan soms even pijn doen maar uiteindelijk betaald het zich allemaal weer terug (of je moet een werkgever hebben die per ongeluk een HDMI kabel met goud legering van 15 meter koopt, terwijl hij RCA nodig heeft en vervolgens de HDMI kabel aan jou geeft) GtrZ..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.