Hoe kan ik een audio synchronisatie probleem bij GTA San Andreas (PS2) Oplossen?
( Ik denk dat je dit spel goed moet spelen/kennen voor het beantwoorden van mijn vraag )
Hoi,
Ik heb vandaag een nieuw bestelde GTA San Andreas voor de PS2 binnen gekregen.
Hij doet eigenlijk alles goed, maar ik ben iemand die op de kleinste dingetjes al opmerkingen maakt (Slechte gewoonte :$ )
Wanneer ik spring met vierkantje, en je komt dan weer neer op de grond dan hoor je het geluidje van ’‘het op de grond komen’‘. Maar ik krijg dat geluidje al halverwege dat ik nog in de lucht ben. Het geluidje komt dus iets te vroeg.
(Ik heb het dan over : Stilstaan -> springen -> neerkomen)
(Het klinkt trouwens wel iets beter als ik het volgende doe : Rennen -> springen -> neerkomen)
Een ander voorbeeld is als ik op het stand sta, ik druk op vierkantje en ik spring in de zee. Ook dan krijg je een geluidje te horen van dat je in het water springt. Maar ook dit geluidje komt net wat te vroeg.
Nu is mijn vraag : Hebben jullie dit ook? (en dat heb ik het echt over de PS2-spelers, want op de PC heb ik alles perfect).
Alvast hartelijk bedankt, want als ik weet dat anderen dit ook hebben dan kan ik weer ’‘normaal’‘ gamen :P
————-
O ja, dit is mijn hardware:
- PS2 Fat SCPH-50004 SS
- TV : JVC InteriArt
- Zwarte Dualshock 2 Controller (Die al vrij oud is, maar ik heb het ook nog met 2 anderen geprobeerd en dat gaf hetzelfde resultaat dus daar licht het denk ik niet aan)
- GTA San Andreas (PAL)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.