Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb de eerste nintendo (nes) en ik wou weten hoeveel die waard is?

Ik heb een nintendo en ik wou graag weten hoeveel die waard is en waar ik em het beste kan verkopen. Ik zie sommige sites waar bedragen oplopen tot 50.000 dollar. De nintendo die ik heb doet het goed en er zit ook die pistool en 2 controllers bij. Met een paar hele goeie spellen.
Alvast bedankt

Toegevoegd na 13 minuten:
Dit is mijn nes met dezelfde spullen en doos zoals deze foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Slapen doen we 's nachts. Een NES brengt 100-200 euro op, het ligt er aan hoeveel en welke spellen erbij zitten. Zelda's doen het meestal goed. 50.000 zal je alleen voor een overcomplete set krijgen (dus alle games ooit uitgebracht + (speciale) NES met alle controllers).

Toegevoegd na 1 minuut:
Een NES met dit spel dan kom je er wel.

http://www.techdigest.tv/2011/05/38000_nes_cartr.html

Toegevoegd na 9 minuten:
30/50 euro (het wordt steeds minder).

Toegevoegd na 10 minuten:
Zoals met alles, even op marktplaats checken, daar zie je snel genoeg een soort standaard prijs. De laagste prijs is de meest waarschijnlijke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een gewone NES van vroeg is niet zo heel veel meer waard. De exemplaren die voor 50k dollar verkocht worden zijn waarschijnlijk nooit uit de doos geweest, uit de eerste productieserie én hebben zeldzame spellen.

Ik ga er van uit dat jouw NES geen van dit alles heeft/is en dan zou ik zeggen 3 tientjes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Exclusief spellen uiteraard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eerst de waarde van de spellen op. De NES zelf is niet zo veel waard, maar uit andere reacties blijkt maar weer dat spellen veel waard kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat ook bedrag als 45 euro een goed bedrag is om hem te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nes met orginele controllers met de orginele doos met het serienummer onder de 100 is alleen 50.000 tot 60.000 waard in amerika heb ik gehoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing