Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe werk de bij mw3 de mode infected en komen er nog meer van dat soort spellen voor als je geen maps koopt?

Bij infected snap ik niet hoe iemand infect kan worden in het begin want dan zijn er toch nog geen infected mensen en soms bn e opeens infected hoezo? En komen er nog meer van dat soort spellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
992

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor de duidelijkheid je speelt het met 18 mensen online of in private match

Online: de infected mensen hebben alleen tactical knife en tactical insertion en trowing knife
De infected persoon word willekeurig gekozen. De eerste infected heeft een normaal wapen( dus als de niet infected bijv. Met striker spelen heeft hij dat ook) als de infected persoon iemand dood is hij ook infected en hebben ze allebij geen wapen meer!

Voor de niet infected mensen kan je niet campen want als je op een campplekje probeert te komen word je ook infected! En ze hebben trowing knife dus dat heeft niet veel zin.

Private match: max. 18 mensen
De infected persoon word weer willekeurig gekozen maar heeft het wapen of geen wapen wat zelf ingesteld is!!
De niet infected kunnen op alle plekjes komen! En hebben zelf ingestelde wapens ( daarmee bedoel ik dat de host het insteld)

Infected is er pas bijgekomen daarvoor ha je in die lijst alleen dropzone. Infected krijgt ook regelmatig een update voor nieuwe wapens enzo ( er is al 6x een update geweest ofzo)

Waarschijnlijk komen er niet meer van dit soort spellen bij. Infected is er bij gekomen omdat je het eerst alleen in privat match kon spelen en het daar een groot succes was dat iedereen wou dat je het ook online kon spelen omdat in private match kan je alleen met je vrienden. En niet altijd zijn je vrienden infected aan het spelen.

Dit is uitgelegd aan de mensen die er al verstand van hebben!!!

Misschien is het soms een beetje onduidelijk ! Het is op me iphone dus kan niet elke keer helemaal terugscrollen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat speel je online met 8 ik denk dat je het ook met 4 andere vrienden kan spelen dus met 5, daar twijfel ik wel over, het spel werkt als volgt.. het spel kiest 1 speler uit die infected is, die heeft alleen een mes, de overige spelers hebben allemaal het zelvde wapen da kan commando zijn of famas da is altijd anders. de bedoeling is dat de geinfecteerde persoon iedereen probeert neer te steken. wanneer je je eerste tegenspeler weet neer te steken zal die jou team versterken todat het spel gedaan is.. dus dat is wanneer iedereen is neergestoken, succes ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt gewoon een random persoon uitgekozen door het spel. Die persoon is dan de 'infected'. Of er meer van dit soort game-modes komen is even afwachten. Je kan wel allerlei nieuwe games modes in private match spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding