Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk een nintendo ds schermpje op de computer aan te sluiten?

Ik heb een kapotte ds liggen en ik dacht: is het mogelijk om een van de twee schermpjes (liefst touch screen natuurlijk) op de computer aan te sluiten en te gebruiken? Het maakt me niet uit of ik hem helemaal uit elkaar moet halen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja, alles is mogelijk met computers.
Al zijn er misschien geen commerciele middelen voor.

Als je het wil doen moet je op een of andere manier een verbinding maken tussen het scherm en je computer. Voor dat je dat kan doen moet je weten hoe het scherm zijn data verzendt en ontvang.
Ook moet je weten hoeveel stroom hij nodig heeft.

Dan moet je een converter maken naar een aansluiting die je in je computer kan stoppen (usb?).

Dan moet je nog drivers hebben op je computer. Aangezien die er (waarschijnlijk) niet zijn moet je ze zelf schrijven.

Dit is te lastig om in een antwoord (zo kort als dit) uit te leggen en ik heb helaas niet de kennis om het precies uit te leggen.

Voor de meeste mensen zal het antwoord "nee" zijn.
Maar als je bereid bent om je er in te verdiepen kan het antwoord ook "ja" zijn. ;-)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoe zou je in hemels naam van je computer een touchscreen van een ds maken? Ik ken wel van die emulators voor de ds dat is een programma om ds spellen op de computer te spellen maar dan gewoon volledig op je pc heeft niks met je ds te maken (hoef je niet eens een ds voor aan te schaffen) je download gewoon de ds spellen voor je emulator en klaar ben je. Ik kan het niet zo geweldig uitleggen over die emulators en alles maar youtube staat vol met tutorials er over en die kunnen het allemaal haar fijn uitleggen.

tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=EUJ1Y2URNac
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet precies wat emulators zijn, maar dat bedoel ik helemaal niet. Ik wil gewoon een van de twee schermpjes van mij nintendo ds op mijn laptop aansluiten. P.S. Als je niet het antwoord op mijn vraag weet, maar je afvraagt wat ik bedoel, raad ik je aan je vraag te stellen bij reacties!
Nee dit is niet mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: