Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een SD kaartje voor mijn Wii kopen. Voor zover ik weet is het grootste SD kaartje 2GB, komt het wel eens voor dat je meer nodig hebt?

of is een 4GB SDHC kaartje aan te bevelen? Ik heb wii versie 4.3

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Haha, nee joh, ik heb een SD kaart van 1GB en ik heb nog super veel ruimte over.
Maak je niet te druk, maar als je niet zeker bent, doe dan toch maar 2GB. (Ik weet trouwens niet of SDHC wel werkt, maar het is toch niet nodig)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jewel een SDHC kaartje werkt ook zelf geprobeerd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SDHC kaart geen probleem. En waarom zou je een paar euro besparen. Je hebt er wel vel malen meer ruimte voor. Dus ik zou gaan voor de 4GB. Via google kom je bij veel online computer shops en deze verkopen ze bij de vleet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig starten SD kaartjes vanaf 2GB,je vind ze tegenwoordig tem 32GB.Best eens nagaan,wat je er zoal wil opzetten en dan beslissen welke je het best kan gebruiken.Wat overschot is best handig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: