Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke tv heb je nodig voor een xbox 360?

Welke tv heb je nodig voor een xbox 360?

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat voorn type want ik hoef er geen tv op te kijken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Eentje die beeld geeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seriously...
Het beste is om op zijn minst een HD-ready scherm te nemen. Op een non-HD scherm zijn teksten in spellen niet altijd goed leesbaar. Full-HD is niet nodig omdat er maar een paar spellen zijn die 1080p benutten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe zit dat nou precies mat HD-ready en Full-HD? Want de ene keer zeggen mensen dat HD-ready eigenlijk niets extra toevoegt, anderen zeggen weer dat het wel degelijk verschil uitmaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt omdat het erg afhangt van hoe groot het scherm is, wat het bron signaal is en hoe ver je van de tv afzit. Een 26" TV die Full-HD(1080p) is slaat nergens op, als ik echter een monitor zou kopen van 26" zou ik zelfs een hogere resolutie willen dan 1920x1080. Bij consoles is Full-HD meestal ook overbodig aangezien weinig games 1080p uitpoepen. In dat geval is een 720p scherm beter aangezien je dan geen pixels hoeft uit te rekken. Het mooiste resultaat geeft het als je bron resolutie dezelfde is als je scherm resolutie.
1 waar een hdmi kabel of avi in kan. Als je er geen tv op hoeft te kijken, zou ik een monitor met een hdmi ingang kopen. Dat is goedkoper.
Volgens mij wordt er met de xbox niet geleverd met een hdmi kabel, maar die kan je kopen voor 20 euro bij de mediamarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* volgens mij wordt de Xbox niet geleverd met een hdmi kabel

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding