Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn SD card plaatsen in mijn dsI

Ik heb een net een R4 kaart maar er komt de hele tijd te staan there is not enough space one THE disk. Ik heb een SD card gekocht en die in het klepje met SD card gezet maar er staat nog precies het zelfde. Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je moet geen SD kaart hebben maar een microSD kaartje en die in de R4kaart steken, de SD ingang op je DSi heeft er niks mee te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al geformatteerd op de pc en opnieuw geprobeerd? Wel alle bestanden even backuppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of is het een micro SDHC kaartje en leest je r4 geen sdhc?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of heeft hij een kaal kaartje gekocht moet hij het besturingssysteempje er nog op zetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3d heb je een 3DS dan? Denk dat je het verkeerde r4 kaartje hebt gekocht.
Je hebt in de R4 kaart een kleine uitsparing,waar precies een micro SD kaartje in past.Bij je R4 kaart was waarschijnlijk een USB lezer bijgeleverd,daar past de micro sd kaart ook in,zo kan je die aansluiten aan je pc en er gegevens opzetten,oa de software die bij je kaart behoort,dient daar te worden opgezet.Je SD kaart dient geformatteerd te zijn vooraleer je er informatie kan opzetten,zet je sd kaart ook nooit te vol,dat kan voor blokkades zorgen.Kijk ook eens of je SD kaart wel naar behoren werkt.Zijn de contacten zuiver ( vetvrij ) is er voldoende contact,spant de SD kaart voldoende in de flashkaart,USB lezer?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: