Shooter game op PC of op PS3?
Ik heb eerder al gevraagd of ik een PC of PS3 moest halen, daaruit bleek PS3. Maar nu gaat het me puur om een FPS.
Twijfelpunten:
De besturing op de PC vind ik veel fijner, alleen zeggen veel mensen dat je snel gewend bent aan de besturing op de Playstation.
In beide gevallen zal ik een nieuwe moeten kopen, en een PC is minstens dubbel zo duur.
Op de PC kan je shooters ook downloaden, scheelt ook geld.
En console gaat over het algemeen langer mee dan een PC als het gaat om de nieuwste games.
Toegevoegd na 1 uur:
Ik speel vooral FPS's. Als ik een PS3 zou nemen zou ik nooit FIFA of Need For Speed kopen.
Daarom is een PS3 misschien ook weer zonde, dan koop ik een nieuwe console, alleen om er één spel op te spelen.
Aan een PC heb ik ook nog andere dingen dan alleen gamen, aangezien mijn huidige pc niet super snel is.
Het idee om een PS3 te nemen kwam omdat iemand dat tegen mij zei. In de eerste instantie was ik dat ook van plan om te doen, maar na enkele uren sloeg de twijfel toe.
Dit 'probleem' komt zeker samen met de vakantie. Omdat ik me verveelde kwam het idee om weer eens te gamen. Tijdens schoolweken ben ik allang blij als ik tijd heb om nog even een simpel spelletje op de PC te doen.
Een groot twijfelpunt is dus ook dat als de vakantie afgelopen is, ik niet veel tijd meer heb om op de PS3 te gaan. Aan een PC heb ik op dat moment het meeste voordeel, omdat Msn, Hyves, Youtube, School dingen ook al niet super snel gaan op mijn huidige PC.
Wat dacht je van Assassins Greed? Die is minstens zo leuk als Black Ops. Persoonlijk leuker. Omdat je ook een nieuwe pc nodig hebt zou ik eerst een pc kopen en als je genoeg geld enzo hebt dan een PS3.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.