Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

acekard 2i geblokkeerd?

Mijn acekard 2i is geblokkeerd:(.
omdat ik op internet heb gezeten.
is er een firmware zodat mijn acekard het weer doet?
mvg

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik heb hetzelfde gehad en heb het inmiddels verholpen. Het klinkt een beetje ingewikkeld maar als je de stappen volgt is het niet zo moeilijk.

Je moet even een bestandje downloaden van internet: ak2ifw_update_14_DSL.nds zoek hiernaar op google.
Ga dan als volgt te werk:
Update voor Acekard 2 i
NL instructie

!! ZORG TEN ALLE TIJDE VOOR EEN VOLLE BATTERIJ OF DS AAN HET STROOM !!

Als je al een DSi met 1.4 firmware hebt:
1) Zorg voor een DS Lite of DS Phat
2) Plaats het bestand "ak2ifw_update_14_DSL.nds" op je (Micro)SD kaart en start vervolgens het flashkaartje op (zoals je normaal zou doen) via de DS Lite of DS Phat
3) Open vervolgens in je flashkaartje het bestand "ak2ifw_update_14_DSL.nds" (zoals je normaal een spelletje zou starten) via de DSi
4) Volg de instructies (druk op start) en wacht tot hij klaar is met updaten
5) Nu je DS opnieuw opstarten en kijken of je flashkaart het doet, werkt deze, dan zou 'ie ook op je DSi moeten werken!

Als je een DSi zonder 1.4 firmware hebt:
1) Kopieer het bestandje "ak2ifw_update_14_DSi.nds" naar je microSD kaart en start vervolgens het flashkaartje op (zoals je normaal zou doen)
2) Open vervolgens in je flashkaartje het bestand "ak2ifw_update_14_DSi.nds" (zoals je normaal een spelletje zou starten)
3) Volg de instructies op het scherm (druk op start) en wacht tot hij klaar is met updaten
4) Nu je DS opnieuw opstarten en kijken of je flashkaart het doet, werkt deze, dan kan je nu veilig updaten naar Firmware 1.4 (via Shop Channel ofzo)

!! ZORG TEN ALLE TIJDE VOOR EEN VOLLE BATTERIJ OF DS AAN HET STROOM !!

NOTE: Je flashkaartje verschijnt voortaan als "Danny Phatom" van het bedrijf "THQ" en niet langer "Acekard 2i" op je DS(i) menu!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb de stappen gedaan maar hij doet het niet :(.
ik heb de update erop gezet maar ik kan als ik in het beginscherm op acekard 2i klik staat er: an error has occurred. wat nu?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: