Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom komt mijn keeper in fifa steeds uit?

Hallo. Ik heb een vraag. Mijn keeper in eafc25 komt steeds uit. Vooral als ik al wat doelpunten heb lijkt het. Als de tegenpartij dan bijna bij het doel is, komt mijn keeper opeens uit. Maar echt ver uit ook dat ik met mijn spelers op gegeven moment zelf het doel in moet. Is er een mogelijkheid dat ik dat kan uitzetten.

Ook word ik tijdens een wedstrijd online (toernooi), opeens gehackt lijkt het. Ik scoor en opeens word het terug gespoeld door de tegenpartij. Tot zover dat het goal niet eens meer telt. Ook kan ik soms opeens niet meer bewegen. Niks doet het dan, en dat alleen als de tegenpartij de bal heeft. Het is maar kort. Vaak maar paar sec lang. Echt heeel apart. Wie weet of hier allemaal wat tegen te doen is. Ik heb geen slechte internet verbinding. denk echt dat er op dat moment een soort van gehackt worden. Want heb het alleen tijdens belangrijke wedstrijden en dat de keeper uitkomt. Heeft niks te maken met het hacken dit gebeurd ook gewoon zo. Maar het is wel heel vervelend. En ik hoop dat iemand een oplossing weet.

2 dagen geleden
in: Games

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je keeper uitkomt omdat hij probeert te anticiperen op een schot of een voorzet. Vaak hebben keepers in FIFA de neiging om naar voren te komen als er een kans aankomt, vooral als ze denken dat ze de bal kunnen pakken.

Een andere reden kan zijn dat je de bedienen van de keeper niet goed instelt. Als je de verkeerde knoppen indrukt, kan hij automatisch naar voren springen. Probeer eens de controles te bekijken en te oefenen in de trainingsmodus.

Let ook op de instellingen van je team, sommige tactieken of speelstijlen zorgen ervoor dat je keeper agressiever is. Kijk of je daar iets kunt aanpassen in het teamoverzicht.

Wie heeft soortgelijke ervaringen met keepers in FIFA? Welke tips hebben jullie om die uitlopende keepers onder controle te houden?
(Lees meer...)
2 dagen geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: