Waarom komt mijn keeper in fifa steeds uit?
Hallo. Ik heb een vraag. Mijn keeper in eafc25 komt steeds uit. Vooral als ik al wat doelpunten heb lijkt het. Als de tegenpartij dan bijna bij het doel is, komt mijn keeper opeens uit. Maar echt ver uit ook dat ik met mijn spelers op gegeven moment zelf het doel in moet. Is er een mogelijkheid dat ik dat kan uitzetten.
Ook word ik tijdens een wedstrijd online (toernooi), opeens gehackt lijkt het. Ik scoor en opeens word het terug gespoeld door de tegenpartij. Tot zover dat het goal niet eens meer telt. Ook kan ik soms opeens niet meer bewegen. Niks doet het dan, en dat alleen als de tegenpartij de bal heeft. Het is maar kort. Vaak maar paar sec lang. Echt heeel apart. Wie weet of hier allemaal wat tegen te doen is. Ik heb geen slechte internet verbinding. denk echt dat er op dat moment een soort van gehackt worden. Want heb het alleen tijdens belangrijke wedstrijden en dat de keeper uitkomt. Heeft niks te maken met het hacken dit gebeurd ook gewoon zo. Maar het is wel heel vervelend. En ik hoop dat iemand een oplossing weet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.