Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke game is dit?

Ik ben al geruime tijd opzoek naar een pc game rond 1999. Ik herinner me nog toen ik een jaar of 11/12 was, ik de game vond bij mijn ouders thuis, in de 'game kast'. Op de voorkant stonden soort wezens, of trol achtige figuren met uiteenlopende uiterlijke kenmerken. De een had lange armen, de ander een lange nek en eentje was paars. Mijn vader weet niet meer welke game het was. Ze stonden op een rijtje in de opening van een grot. Ik weet nog dat een van de wezens een gezicht had wat leek op de bijgevoegde afbeelding. Die is echter van hearts of darkness, maar kwam erg overeen.

Picture for question
2 uur geleden
in: Games
33
Ritsuka
49 minuten geleden
Ik dacht gelijk 'Heart of Darkness' door de afbeelding, maar die is het dus niet. Weet je nog iets van de gameplay? Of weet je alleen hoe het doosje er uit zag?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat hangt er heel erg vanaf! Games zijn er in allerlei soorten en stijlen. Kan je iets specificeren? Misschien een beschrijving geven van de gameplay of het genre?

Als je wat details hebt zoals een afbeelding, een screenshot, of specifieke kenmerken van de game, kan ik beter helpen!

Wie heeft er ervaring met het herkennen van games? Welke tips hebben jullie om een onbekende game te identificeren?
(Lees meer...)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding

Bekijk alle vragen in deze categorieën: