Waar kun je Fortnite leren spelen voor a-b-s-o-l-u-t-e beginners?
Overal waar ik ga zoeken op Youtube, zelfs video's die zogenaamd voor absolute beginners zijn, wordt geen enkele uitleg gegeven over welke knoppen wat doen. Ik ben daarom op zoek naar eventueel een privé-leraar die me stap voor stap de bediening van de controller uitlegt.
Ik zocht ook al op het internet naar cursussen maar er komt geen antwoord op berichten die ik stuurde.
Ik wil trouwens geen mensen die ik ken hiermee lastig vallen. Ik wil iemand vinden die tegen betaling les geeft.
Of hier bijv.
https://fortnite.fandom.com/wiki/Controls
Is lijkt me een kwestie van een dag aanrommelen.
Richten, inzoomen, schieten is een kwestie van een paar minuten.
Bouwen zal je in een paar uur onder de knie moeten kunnen krijgen.
Het zal er vooral om gaan dat je (met de Playstation bijvoorbeeld) op "rondje" (XBOX=B) moet drukken om van modus te veranderen. Dus van Vechtmodus naar bouwmodus.
===
"wordt geen enkele uitleg gegeven over welke knoppen wat doen."
Dat is omdat je dat normaliter zelf uitvogelt. Domweg proberen.
===
Misschien een idee om Fortnite: Save the World te kopen. Dat is niet tegen andere spelers, en dan kun je wellicht rustiger leren hoe je moet bouwen. De controls zijn namelijk identiek.
Screenshot maken van het menu met de controls en deze uitprinten.
Het lijkt me logisch het hele bouwdeel eerst even links te laten liggen, en alleen te concentreren op.
-lopen
-richten
-schieten
-wapens
Als dat op een punt komt waarbij voelt dat je even niet meer verbetert, ga dan het bouwdeel erbij nemen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.