Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zorgen dat mijn pc niet meer crasht door cs:go?

Als ik cs:go wil spelen met vrienden en ik zit midden in een potje crasht de hele computer en ik vraag me af hoe dat kan want het is me lievelingsspel. Ik hoop hier gauw antwoord op, alvast bedankt.
Rowan de Vries

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien kun je eens uitleggen hoe de computer crasht en wanneer.
Krijg je bv een blauw scherm? Misschien valt de hele pc wel uit en branden er ook geen lampjes meer? Krijg je een foutmelding?
Ook handig om eens te zeggen wanneer de pc crasht. Iedere keer op het zelfde punt? Of na ongeveer dezelfde tijd gespeeld te hebben? Of misschien wel heel willekeurig. Heeft het spel hiervoor wel altijd goed gewerkt?
Heb je misschien pas geleden iets geïnstalleerd? Dat soort informatie is waardevol.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
is je cpu wel snel genoeg? je ziet op steam altijd de benodigdheden van de spellen. teminste ik denk dat je cs:go via steam speelt?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoi, ik denk dat het aan je hardware ligt, als je wat meer zou kunnen toelichten zoals Videokaart, processor en ram kunnen we je beter helpen.

Groetjes,

Blabal2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding