Hoe kan het dat Origin aangeeft dat mijn licentiecode voor de Sims 3 al in gebruik is?
Ik speelde graag en vaak de Sims 3. Ik heb een aantal uitbreidingspakketen (Exotisch Eiland: DVD, Na Middernacht: DVD, Studententijd: DVD, Jaargetijden: Origin), maar opeens deden al mijn spellen het niet meer. Ik kreeg wel vaker een foutmelding, maar klikte dit altijd weg en speelde alsnog. Als ik het spel opstartte, sloot het spel zichzelf af. Ik besloot de spellen te verwijderen en ze opnieuw te installeren, maar dit gaat niet meer. Als ik de DVD van de Sims 3 in mijn laptop met Windows 8 stop, en ik de licentiecode wil invoeren, geeft Origin aan dat mijn code al in gebruik is. Ik heb mijn spel of codes nooit aan anderen gegeven en de spellen zijn helemaal van mijn laptop verwijderd. Weet iemand hoe het kan dat mijn codes 'al in gebruik zijn'? Ik kan de uitbreidingspakketten ook niet installeren zolang de Sims 3 er niet op staat.
Wanneer je het via Origin hebt aangeschaft en je krijgt de melding dat de code al gebruikt is, dan heb je met een verkeerd account bij Origin ingelogd. (Kennelijk heb je dus meerdere accounts aangemaakt).
Wellicht helpt deze link:
http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?t=168
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.