Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik de Sims 4 wil spelen krijg ik een melding dat ik een productsleutel in moet voeren als ik hierop klik gebeurd er niks, wat ik moet ik doen?

Ik heb alle instructies opgevolgd, precies en rustig gedaan wat er wordt gevraagd. Ik heb het geprobeerd op mijn laptop met Windows 7 en mijn PC met Windows Vista waarbij ik allebei hetzelfde probleem krijg. Ik heb ze allebei al proberen opnieuw op te starten en opnieuw te installeren, zonder succes. Ik heb al dingen opgezocht maar ik kan tot nu toe niemand vinden die hetzelfde probleem heeft.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
925
capthavoc
9 jaar geleden
misschien een foutje in de code ? of verschil in hoofdletters kleine letters?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je het spel gekocht hebt in de winkel dan zit er een code bij. Deze code kun je op de achterkant van het boekje vinden.

Als je hem online hebt gekocht (origin) heb je meestal geen productsleutel nodig. Ik heb de sims 4 via Origin gedownload (dit is een officiele site).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het spel gekocht in de winkel, toen hij decode vroeg heb ik hem ingevoerd. Alleen later vraagt hij dezelfde code weer, alleen als ik op 'peoductsleutel invoeren' klik hij niks. Inmiddels heb ik het gevoel dat het een fout in de game zelf is aangezien hij dit bij mijn laptop én mijn PC doet. Moet ik hiermee terug naar de winkel of moet ik dit melden bij EA?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het spel gekocht in de winkel, toen hij de code vroeg heb ik hem ingevoerd. Alleen later vraagt hij dezelfde code weer, alleen als ik op 'productsleutel invoeren' klik hij niks. Inmiddels heb ik het gevoel dat het een fout in de game zelf is aangezien hij dit bij mijn laptop én mijn PC doet. Moet ik hiermee terug naar de winkel of moet ik dit melden bij EA?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ligt eraan of je denkt dat een andere versie van het spel werkt. Je kunt het eerst in de winkel proberen en een nieuw exemplaar vragen nadat je hebt uitgelegd wat er gaande is. Als je dit nieuwe spel hebt geprobeerd en hij werkt niet, winkel contacteren en geld terug vragen of EA bellen/mailen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben dus naar de winkel gegaan, en ze hebben me tegen me gezegd dat ik contact met de EA moest opnemen ik heb een paar dagen geleden gemaild en zover nog niks terug, ook heb ik gebeld maar de wachtrij blijft telkens langer dan een uur. Ook op de site van EA staat nergens iets over het probleem wat ik heb.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding