kent iemand dit soort laptop ?
ik zoek een laptop die mijn zus vroeger had maar, verkocht of kapot was hoe dan ook ze had op die laptop zulke leuke spelletjes zonder internet verbinding. het was misschien rondt 2009, het had spelletjes zoals : diner dash, plant vs. zombie, een fashion game, wedding dash, een strategie spel met booten en (plekken/landen bezitten in Arabië.) ,een spel met een eiland waar je voor de omgeving en mensen moet verzorgen (en je moet kleurrijke veren zoeken rondt het eiland !) en een rpg spel. en voor een bepaalde tijd mocht je die spelletjes spellen, en later ervoor moest betalen. ik zou echt zo blij zijn om te weten welke merk laptop het was, dan kan ik die spelletjes online zoeken en weer spellen :D
Toegevoegd na 21 minuten:
*als de gratis periode van het spelletje voorbij was, moest je wel internetverbinding hebben om, voor het spelletje te betalen.*
En die spellen hebben niks met merk laptop te maken, die download je gewoon
Type laptop maakt niet uit, het is gewoon voorgeinstalleerde bloatware. Je kunt die spellen zo downloaden van een site als hierboven, met dezelfde functies als je op die laptop had.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.