Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik er voor dat Battlefield 3 het niet meer sloom doet?

Ik heb vorige week Battlefield 3 gekocht.
Ik installeerde Battlefield 3 op mijn laptop en hij doet het heel erg sloom

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
762
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat zijn de specificaties van jouw laptop/pc en hoeveel schijfruimte heb je nog vrij?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ten eerste software-matig kijken of je het kan oplossen:
Draaien geen onnodige processen op de achtergrond (zoals anti-virus), zo ja, deze uitschakelen.
Zitten er geen overbodige/ongebruikte applicaties op jouw laptop?
Applicaties grondig verwijderen (bijv. dmv. Revo Uninstaller).
Eventueel hele besturingssysteem opnieuw installeren (en alleen programma's/applicaties er op zetten die je echt nodig hebt).

Heeft het software-matig niets tot weinig uitgemaakt, dan het probleem hardware-matig aanpakken:

Onderdelen kopen die jouw laptop sneller maken zou wat kunnen uitmaken, zoals een SSD ipv. HDD, meer werkgeheugen (SO-DIMM).

Heeft het laatste ook weinig tot niets uitgemaakt (wat ik me nauwelijks kan voorstellen) zit er niets anders op dan een andere/duurdere/betere laptop te kopen.

Ps. je kan de grafische eigenschappen van de spel verlagen, dan gaat het wel beter, maar dat gaat ten koste van de mooie graphics/kwaliteit die het spel bied, raad ik niemand aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb 197 GB over

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding