Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik minecraft kopen want ik heb geen VISA kaart dus moet ik het overkopen of in de winkel kopen alvast bedankt ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
7.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of deze website http://www.2shared.com/file/i_Iaszsu/MinecraftSP.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Doe maar deze website http://www.2shared.com/file/i_Iaszsu/MinecraftSP.html
En dan moet je even lezen wat er allemaal staat.
Verder heb je minecraft dan maar het kan ook misgaan.
Maar dat is volgensmij wel zonder virusen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

met ideal op

Toegevoegd na 59 seconden:
met ideal op de minecraft website
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het ook via : minecraftSP.jar en dan 2Shared of je gelijk de 1.7.2 versie krijgt weet ik niet maar Probeer maar gewoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of je vraagt een prepaid creditcard aan. Een prepaid kaart werkt net zoals een normale creditcard alleen hoef je niet aan bepaalde inkomenseisen te voldoen. Daarnaast is een prepaid creditcard voor online aankopen erg veilig (en veel veiliger dan een normale creditcard).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik voor dit soort dingen mywirecard.com. Dit is gewoon een virtuele creditkaart waar je geld op kunt zetten vanaf je eigen bankrekening. Super eenvoudig!
Ze rekenen echter wel 1 euro per transactie even snel uit mijn hooft maar het is wel gemakkelijk voor boeken van vakanties, betalingen op ebay enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt ook bij de Hema een paysafe kaart kopen. Hiermee kun je gemakkelijk minecraft kopen zonder internetbankieren. Gewoon even de code registreren en klaar is kees!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan bij de dixons, game mania en de bart smit minecraft kopen, volgens minecraft zelf.
(Lees meer...)
Jaspro101
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding