Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

PC valt uit als ik Steam spellen speel of met CD-rom. Hoe los ik dit op?

Als ik bijv. Call of Duty Modern Warfare 3 speel, dan gaat mijn pc na een tijdje op slaapstand . Als ik het met de CD-rom doe, dan krijg ik hetzelfde. Ligt dit aan de koeling? (ik denk zelf van niet want het gebeurt alleen bij Steam en cd-rom spellen) Weet iemand een oplossing?

P.S. Als iemand mijn specs wil weten dan moet hij/zij wel zeggen hoe ik dat te weten kom. Ben niet zo technisch :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Bij configuratie > Vormgeving en persoonlijke instellingen > Persoonlijke instellingen en dan rechtsonder staat schermbeveiliging. Daar drukt u op en dan ziet u een knop waarmee u de tijd dat uw computer uitvalt kan instellen, bijvoorbeeld: ''Tijd van uitvallen 2 uur na laatste activiteit''.

Ik hoop dat ik u zo heb geholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Valt ie plots uit? Dan is het waarschijnlijk een hitteprobleem (zeker gezien de warme dagen).

Probeer na te gaan welke onderdelen last hebben van de hitte en dit op te lossen met extra casefans en/of een betere cpu-koeler. Of indien je dit ziet zitten: door je huidige casefans sneller te doen draaien (als dat helpt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ie plots uitvalt is dus om zichzelf te beschermen tegen oververhitting. Na een half uurtje is ie te warm gelopen dus dat kan kloppen. Dat gebeurt dan alleen bij games omdat ie dan harder moet werken. Van gewoon te internetten zal ie zo warm niet worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou inderdaad best kunnen dat hij oververhit raakt.
Voel je dat je laptop erg heet word tijdens het spelen van games? Is er een verschil met gewoon internetten i.p.v. games omtrent de warmte? Dan zou ik eens op youtube kijken hoe je het beste een keer het stof tussen je computer/ventilator kan halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie nergens dat het per se om een laptop gaat (maar mss weet jij meer dan ik) maar soit, in dat geval zou het ook kunnen dat de ventilatieopeningen bedekt zijn afhankelijk van waar ie staat...
Jep, het ligt aan de koeling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: