Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan the sims3 op mijn laptop?

ik heb een Sony Vaio SVE1112M1EP.NL3 11,6 inch netbook ik weet dat je er geen DVD in kunt doen maar ik wou het spel downloaden, maar dan weet ik nog niet of The Sims er wel op kan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

www.canyourunit.com zoek je spel opp en hij laat zien of je laptop t aankan! Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jouw laptop heeft een ATI Radeon HD7340 shared videokaart, dit is voor een laptop een redelijk goede videokaart.

Ik ben op internet tegengekomen dat de Radeon kaarten vanaf HD6770 en hoger spellen als sims3 wel aankunnen.

Kortom gezien de specificaties op internet voor jouw laptop en de kracht van je videokaart is het geen probleem om dit spel op je laptop te spelen.

De sims 3 is relatief gezien geen spel dat veel van je laptop vergt als die jonger dan 4 a 5 jaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: