sinds kort crasht mijn laptop bij ieder spel dat ik spel na ruim 10-15 minuten , wat kan daar de oorzaak van zijn en wat kan ik daar aan doen?
dit gebeurd sinds kort en ik heb niks speciaals gedaan waardoor dit zou kunnen komen , en als mijn laptop dan crasht en hem dan weer opnieuw opstart kom ik in het windows fouten herstel menu is er dan meschien iets mis met mijn laptop? wederom is mijn laptop vrij nieuw ruim 3 kwart jaar en ik heb geen idee hoe dit nouw komt
Dat is meteen het eerste wat in mij opkomt. Het systeem beschermt zichzelf, en gooit gewoon alles uit. Het zou me niet verbazen als je een Acer hebt, standaard probleem van Acer. Een coolpad kan een uitkomst bieden, of door een deskundige (mycom) laten schoonmaken, kost €35,- bij hen. Bij mijn oude Acer was het de GPU (niet te verwarren met CPU) die ging opwarmen tot 90 graden. Dit gebeurde allen bij gamen (World of Warcraft) niet bij andere dingen. Ik wens je succes, want beide adviezen die ik je gegeven heb, zijn van tijdelijke aard. Het probleem zal blijven terug keren. Ik heb een jaar geen last gehad, en toen begon het weer. Ik heb hem gesloopt, en een desktop gekocht.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.