Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je vanaf je harde schijf games spelen op je pc?

Mijn eigen pc kan flight simulator X niet aan. Op mijn vaders pc mag ik geen games installeren. Ik heb hier de CD, kan ik die op mijn Harde Schijf installeren zodat ik toch op mijn vaders pc kan spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee dat gaat niet werken, het spel zal echt geïnstalleerd moeten worden op de pc zelf. Voor alle duidelijkheid, de ruimte die het spel inneemt, zou wel op een externe usb schijf kunnen, maar dan toch moet je allerlei installatie instellingen doen, (in je vaders ogen waarschijnlijk rommel, die de pc traag gaat maken) dus dat zal hij niet willen, vermoed ik.
Wat wel zou kunnen, is: Maak de pc van je vader een dual boot systeem, met b.v. 2x windows 7 erop. Eén om je vaders omgeving te draaien en eén om spelletjes te draaien. Dit is volkomen veilig voor je vaders gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kan ik dan toch iets op me usb/hd opslaan? Ik heb wel een eigen 'omgeving' in windows7. Het is ook een goede pc met alles erop en d'r aan maar hij is niet zo technisch en durft het niet aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook al heb je je eigen account, met een spel installeren, beinvloed je het hele systeem. Haal er iemand met kennis van zaken bij, laat deze een image copy maken naar de 2e helft van de harddisk en multi boot. Jij gebruikt de ene helft, je vader de ander, zo ben je geheel geisoleerd van elkaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 windows systemen is een hele goede oplossing maar haal inderdaad iemand bij die er verstand van heeft voordat je vader al zijn bestanden kwijt is

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding