Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan iemand al 10 prestige zijn in black ops 2?

Ik kijk net even bij alle spelers uit de match en ik zie dat er een al prestige 10 is.
Normaal zijn ze allemaal rond prestige 3/4 wat al erg hoog is.
Maar hoe kan iemand al 10 prestige zijn als het spel pas net uit is.(1 week)
En hij heeft totaal nog niet eens zoveel speeltijd?

Ik zou graag willen weten of dit echt is of dat hij een hacker is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
805

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn al mensen die het legitiem hebben gehaald, wel weinig.

Maar er gaat nu een "gehackt" filmpje in de rondte, en als je die kijkt opent prestige mode vanzelf, ongeacht je level.

Report ze als ze nog maar een killcount van 10k hebben, want dan is het namelijk onmogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het zou echt wel kunnen.
Je moet het zo zien, er zijn al weken eerder voordat de officiële release uitkomt al duizenden mensen aan het spellen. Dit om bugss etc te verhelpen. Die mensen die test spellen bij de game hebben dus meer punten behaald omdat zei langer en beter hebben gespeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens is het wel zo dat sommige mensen de games eerder kunnen bemachtigen via niet-heel-erg-legale-kanalen. Dan kan je al een paar dagen eerder spelen, maar het is inderdaad onzin dat ontwikkelaars al op eigen accounts spelen.
De Call of Duty reeks is sinds de afschaffing van private servers eigenlijk het domein van cheaters en hackers. Verder geloof ik niet dat je al in de tiende prestige bent als je maar 181 wins hebt. Waarschijnlijk is dit dus een cheater.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt jezelf totaal richten op het levelen door heel, heel, heel veel challenges te completen. dan ga je veel sneller dan alleen kills maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding