Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het strafbaar om de codes uit spelhoezen te gebruiken als ze er perongeluk 2 geven of ze een code in de hoes laten zitten in de winkel?

Mijn vriend zag dat ze soms in de winkel een sticker laten zitten in van die lege spelhoezen en hij gebruikt ze, is dit strafbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
715

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Neen, die vriend van je doet geen onrechtmatrige handelingen om achter die codes te komen. De winkelier had die codes weg moeten halen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk moet hij wel onrechtmatige handelingen. Misschien niet door per ongeluk de code te lezen, maar wel door op andere wijze aan het spel te komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het begon als een trucje bij hem omdat zijn code al was gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, dus type " mijn fiets is gejat dus mag ik er eentje terugjatten" ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zeg niet dat het goed is maar ik zeg dat het zo is begonnen en nu doet hij het al voor anderen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, want die kopen nu games in de winkel zonder code.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf ook het zelfde gehad toen ik cod via mac app store kocht en mijn key al was gebruikt en nee klanten hebben er geen last van want de vorige x toen ik een leeg hoesje gaf kreeg ik een gesealde aan de kassa.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding