Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn spel, I Am Alive, gekocht via Steam account crasht. Heeft Iemand hier een oplossing voor?

Ik heb een dikke week geleden via mijn Steam account de game I Am Alive gekocht. Ik kan het spel starten tot aan het menu maar hier loopt het fout en crasht het spel als ik de play button klik.
Ik ben reeds meer dan een week aan het mailen met de Ubisoft helpdesk. Die hebben mij al vanalles laten doen maar het spel werkt nog steeds niet.
Volgens hun laatste communicatie zou er iets mis zijn met mijn Windows maar deze is volgens de Microsoft update site volledig bijgewerkt. (volgens mij weten ze het ook niet meer en leggen ze de fout dan maar ergens anders)
Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en dit heeft kunnen oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kan altijd proberen je drivers te updaten, dat kan onder andere via
http://www.guide4games.com/index.php/fixes/2222-i-am-alive-pc-crashes-crash-to-desktop-ctd-freezes-low-or-bad-fps-problems-errors-and-fixes

Mocht dit niet aan de orde zijn. uit mijn eigen werkervaring als helpdeskmedewerker weet ik dat wanneer er wordt gezegd dat het probleem aan de computer ligt, maar dat ze verder geen informatie vertellen. Dat zij het ook niet meer weten. En zo het gesprek proberen te beindigen zodat je het er bij laat.

Mochten de updates niks uithalen, zou ik gewoon mn geld terug eisen van ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit heb ik zelf ook wel eens gehad company of heroes spel,
steam hebt dit soort problemen vaak het beste wat je kan doen is contact opzoeken met steam en je geld terug vragen heb ik ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing