Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke games kan je beginnen als nieuwe Youtuber?

Als je een gamekanaal start moet je games spelen. Welke kunnen dat zijn als je er geld mee verdient en over de copyrights.

Hoe regel je dat allemaal? Want als je FIFA12 speelt en EA wil niet dat je filmpjes van dat maakt welke games kunnen dan wel?

Want als je lid wil worden van Machinima moet je Google Adsense hebben en allemaal views nodig. Met welke games kan je dus beginnen zonder copyright problemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
852

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou beginnen met simpele leuke spelletjes (ook leuk om te kijken!) ik zou bijvoorbeeld nooit naar een potje fifa kijken.
Populair zijn op dit moment : minecraft, slender (maar hier zijn er al heel veel van).
Ik kijk zelf altijd naar Nova en die krijgt veel views met The binding of Isaac :wrath of the lamb.
Amnesia zal ook veel kijkers trekken.

Het is belangrijk om wel de originele games te spelen.
Daarmee bedoel ik niet een gedownloade versie want als de makers dat zien zullen ze niet blij zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan beginnen met Minecraft, de meeste die een game kanaal zijn gestart doen als eerst minecraft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gta IV trekt mij altijd. Doe bijvoorbeeld een live-stream van GTA IV. GTA IV Modded gameplay? En inderdaad ook Minecraft. Maar dat is wel moeilijker. Mensen zoals The Yogcast/ CaptainSparklez zijn met Minecraft groot geworden. Ben je goed met animaties? Maak dat. Doe je eigen muziek. l4d2? Portal 2 custom maps.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding