Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik erachter of de sims 3 geschikt is voor op mijn pc en kan mijn pc dat wel aan zodat hij niet crasht?

Ik heb de sims 3 al heel lang (gekocht) hij heeft de computer en de laptop een keer laten crashen, ik wil hem weer installeren op de computer maar ik ben bang dat de computer weer crasht

Dit zijn de eigenschappen die ik kon vinden over mijn pc:
totaal zit er 596 GB op is 215 GB gebruikt dus is er nog 380 GB over.

Wat moet ik meer weten om erachter te komen of mijn pc geschikt is voor de sims 3?
En welke dingen moet ik allemaal downloaden op de pc om de sims 3 te kunnen installeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Op het doosje van de Sims zal aangegeven staan aan welke specificaties jouw PC minimaal zal moeten voldoen om te kunnen spelen, ook kan je dit terug vinden op de officiele site van de Sims 3, deze gegevens zal je moeten vergelijken met de specificaties van jou PC en dan is de wetenschap dat er 596 GB op zit écht niet genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar deze website :

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

typ vervolgens in het balkje the sims 3 ( het spel dat jij dus wil spelen, of zoek hem uit in de lijst)

Vervolgens klik je op 'Can you run it'

De website vraagt vervolgens of je akkoord gaat met het javascript, kies hier voor Run..

De test zal nu gaan lopen en zal gaan kijken of jou PC voldoet een de eisen zoals ze gesteld zijn door The sims 3.

Het resultaat van deze test is het antwoord op jou vraag :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel simpel: je gaat naar deze website:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

je typt de naam vn het spel in het eerste balkje om te zoeken.

daarna druk je op "can you run it" en krijg je te zien of je computer het spel aankan.

(wel eerst de melding die je krijgt accepteren/installeren, het is geen schadelijke software)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing