Hoe kom ik uit de Starter Edition van WoW?
Een week geleden wilde ik mijn vriendin uitnodigen om WoW te spelen, dat wou ze wel, dus ik heb de 'invite a friend' button gebruikt om haar uit te nodigen. Dat werkte of lukte niet helemaal omdat ik er niets van snapte. Weet ook niet meer hoe dat verder is gegaan. Dus ik heb voor haar maar een trial gedownload. Die heeft ze gespeeld en nu wilt zij een betaald account hebben.
Ik heb de battle chest gekocht en gedownload, en ook 1 maand speel tijd ( ik wist niet dat dat bij de battle chest in zat ). Dus 20 euro gespendeerd om een spelletje te kunnen spelen.
Alles ging goed en wel, spel geinstalleerd, gedownload en zij kon lekker spelen. Tenminste dat dacht ik, ik wilde haar toevoegen aan mijn guild, ik wilde goud naar haar toesturen voor een startbudget, en leuke gear voor haar verzamelen maar dat lukt niet. Als zij ingame is, en ik nodig haar uit, zegt ie telkens dat zij nog in een starter edition zit. Terwijl ik dus alles heb gekocht en geinstalleerd.
Ik heb verschillende tickets gestuurd naar GM's maar zij werken ook niet mee. Telkens hetzelfde antwoord, dat ze alles gereset hebben en dat het nu wel goed moet zijn.
Maar elke dag hetzelfde beeldje. Can't do that in starter edition.
Ik weet niet wat ik moet doen, moet ik iets downloaden? Wachten tot de trial afgelopen is? Moet ik WoW er maar helemaal afgooien en opnieuw installeren?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.