Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik Need For speed most wanted wil reserveren, staat er 'pre-order for PC en pre-order for PCDD', wat is PCDD?

http://www.needforspeed.com/buy

er staat na PC 'PCDD' wat is dat? de cover lijkt precies hetzelfde als de PC versie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
853
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het verschil niet, maar ik heb wel een tip. Hij kost daar €60,-, maar als je het spel bij een Nederlandse webshop koopt, betaal je vaak maar €50,- en soms zelfs €45,- vanaf het begin. Dat scheelt echt heel veel, zeker als je vaker spellen in een jaar koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip, maar hij kost $60,- dollar, als je op 'pre-order for PC' klikt kom je op een ander website waar hij €50,- kost, maar ik wacht wel even met reserveren, misschien dat het dan iets goedkoper word. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PS wat zijn jou verwachtingen van het spel? denk je dat het waard is om hem te kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohja, 60 dollar is inderdaad €50,- niet gezien :P Ik ga het spel zelf ook kopen. Ik heb Most Wanted 1 toen op mijn PS2 heel veel gespeeld en als je ziet hoe dit spel er nu uit ziet, moet het wel beter worden. Daarnaast is het door Criterion gemaakt die ook de Burnout spellen maakt en Burnout Paradise vind ik ook een cool spel. Dus ik ga hem ook kopen, het is het zeker waard om te kopen. Ik koop zelf altijd spellen voor maximaal €50,- op webshops of in de Media Markt, want als ik 6 spellen in een jaar koop bijvoorbeeld, scheelt dat wel heel veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja idd, ik heb zelf Burnout 3 takedown & most wanted gespeeld op de PS2, zeker fantastische games, ga je hem halen voor de PC of console?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga hem halen voor PS3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind nfs mw de beste nfs tot nu toe. Ik heb The Run, Most Wanted, Underground, Underground 2, Carbon en Pro Street. Most wanted is het meest uitgebreid en het beste verhaal. The Run had ik bijv. al in 5 uur uitgespeeld, toen ik in de vakantie MW 2 uur per dag of meer speelde kostte het 1,5 week...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, The Run ziet er ook mooi uit, maar ik mis toch het vrij rijden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

PCDD is de download versie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PC Digital Download

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding