Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je manager worden van een boyband? en is het mogelijk een boy band te worden? (sims 3 showtime)

In de sims 3 showtime kun je zanger worden, is het ook mogelijk om een boyband te worden (met 4 speelbare sims) en een speelbare sim als hun manager?
Want ik wil BTR (Big Time Rush) in de sims 3 maken (als ik showtime heb), maar wel een eigen verhaal (na BTR).
Voor meer uitleg en tips over dat verhaal, stuur een berichtje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
908

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om uberhaupt een band te vormen in "The Sims 3" heb je niet de uitbreiding "Showtime" nodig, maar "Late Night" (of in het nederlands: Na middernacht).

Vervolgens kun je door op een sim te klikken de optie kiezen "een band vormen." Hiervoor dienen wel beide Sims minimaal level 1 vaardigheid hebben voor het bespelen van een instrument.

Je kunt maximaal 4 bandleden hebben. De "leider" van de band is zowel bandlid, als de manager van de band.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In die zin kun je dus geen band vormen. Een band is niets zonder muziek, en er is geen optie om alleen muziek te draaien en te zingen. Voor zover ik weet zijn er de "gewone" gitaar, de bass, drumstel en de piano.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe het precies zit met de bands weet ik niet, ik haal de informatie van de link. Ik heb die uitbreiding zelf nooit gezien, dus durf het zo niet te zeggen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding