Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan de sims 1 niet installeren op mijn Windows 7 laptop, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Als ik het probeer te installeren, gaat het fout. Het gaat om een Windows 7 laptop. Aan het eind van de installatie geeft hij aan dat er een componentenfout (ofzoiets) is.. Ik heb het al meerdere malen geprobeerd maar ik krijg de hele tijd dezelfde foutmelding.

PLEASE HELP ME.. Ik wil zo graag weer lekker oldskool The Sims spelen ... haha

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Misschien is het een 32- bits versie en je computer 64- bits.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas kan je de sims 1 niet op een windows 7 computer/laptop. Wel op windows XP en oudere windows versies. Toen het spel uitkwam was er nog geen windows 7.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan 2 dingen doen:

1: Ga in de 'map' van de cd en zoek naar setup -> rechtermuisknop -> Als administrator uitvoeren

of
2: Ga in de 'map' van de cd en zoek naar setup -> rechtermuisknop -> eigenschappen -> tabblad Compatibiliteit -> "Dit programma uitvoeren in een compatibiliteitsmodus voor" aanvinken en dan kiezen voor Windows 2000
13 jaar geleden
SIMS 3 deel 1 kan je normaal gesproken installeren op WINDOWS XP / VISTA en WIN7.
Kan afhankelijk zijn van de interne geheugen of videokaart die misschien te weinig capaciteiten heeft.
Een laptop is vaak wat gevoeliger als een gewone PC, probeer de game eens te installeren bij iemand met een PC.
Als je hem daar ook niet op kan installeren ligt het aan de software, zoniet dan heeft je laptop een tekort om deze game te kunnen spelen.

De oudste versie Sims 1 deel 1 draait alleen op maximaal Windows XP, veel mensen denken bij deel 1 aan de oudste Sims.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing