Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de controller voor de ps3 van goigame goed?

Ik heb begrepen dat de controller van FX traag reageert. We willen een tweede controller voor de spellen die je met twee spelers kunt spelen, maar controllers zijn zo duur. Nu heb ik een voordelige aanbieding gezien van goigame controllers, maar ik ken dat merk helemaal niet. Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
735

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Niet aan te raden. Playstation updates maken het soms niet mogelijk te gamen met een controller die niet van sony is. Ik raad aan te gaan sparen. Daarintegen werken deze controllers niet zo goed als de echte sony dualshocks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ander antwoord was ook prima, maar vooral de opmerking dat updates het soms onmogelijk maken met een dergelijke controller te spelen geeft bij mij de doorslag. Dus toch wachten op een aanbieding op een echte Sony, zoals ik er laatst 1 zag in combi met een spel, alleen dat spel stond me niet aan.

Andere antwoorden (1)

Bij dit soort prijzen moet je altijd aan het volgende denken: goedkoop is duurkoop. Als je even door spaart en je kan een officiële controller kopen, weet je zeker dat je goede kwaliteit hebt. Ik heb op een paar websites gekeken en zag daar dat er wel goede ervaringen mee waren, maar ik weet uit eigen ervaring (niet met dit merk, wel met hetzelfde soort controllers) dat het een stuk slechter materiaal is wat eerder kapot gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding