Wat kan ik doen tegen iemand die een online spel heeft waar ik geld voor heb betaald en die mij daarna onterrecht bant?
Toegevoegd na 21 uur:
Het gaat in dit geval om maffiacrisis.
De ban heb ik gekregen omdat ik een vraag aan de eigenaar stelde, eerst op het forum, vervolgens via privebericht aan de eigenaar, daar kreeg ik geen antwoord op. Toen ik om opheldering vroeg via de minichat voelde zowel de eigenaar als de moderator zich persoonlijk aangevallen en kwamen er verwijten dat wij spelers niet wisten wat ze allemaal wel niet voor ons deden ed.
Uiteindelijk kreeg ik in eerste instantie als antwoord op mijn vraag dat het spel nu perfect in balans was en er dus niets aan zou gebeuren, waarop ik zei: prima, dan stop ik ermee want ik vind het spel nu onmogelijk geworden dus heeft het weinig zin meer om verder te spelen.
Vervolgens kwam er een antwoord dat er nog gezocht werd naar oplossingen voor problemen.
Nadat ik de tip had gegeven aan eigenaar en moderator om iets beter te zijn in hun communicatie om onvrede bij de spelers te voorkomen ben ik daar even weg gegaan.
Later op de avond was ik er weer en had ik het er met iemand anders op de minichat over en toen in ene hadden wij een ban na de opmerking: speeltuin is aan de overkant.
Het gaat mij echt niet om dat tientje wat ik in het spel heb gestoken, het gaat mij om de manier waarop de speleigenaar met mensen omgaat. Alsof je alleen maar dat spel mag spelen en verder alle kritiek en vragen maar voor je moet houden want als je commentaar levert kan je ophoepelen…
De eigenaar heeft midden in het spel een ge-update waardoor het spel zo goed als onmogelijk werd en daar heb ik mijn vraagtekens bij gezet.
Doordat ik geen antwoord kreeg op mijn vragen en daarover door bleef gaan omdat ik antwoord wilde kreeg ik een ban waardoor ik het spel niet meer kan spelen, weg geld!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.