Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet het voetbalspel voor op de computer dat ik offline kan spelen waarbij ik een team manage, maar waar ik zelf de spelers niet hoef te besturen?

Dit was ooit een uitgave in 2001 van een computerblad (geen idee meer van welk blad). Dit spel zat er gratis bij en het zat in een groene hoes met gras op de voorkant.

Ik zoek dus naar iets bekends, maar een "nieuwer" alternatief voor het spel is ook zeer welkom. Ik vond het principe van het spel heel gaaf. Het is wat FIFA, PES, maar ook online games als OSM niet hebben.

Ik wil onderaan beginnen en dan steeds een team maken dat beter wordt.

Ik geloof dat de uitgever Davilex was, maar dit weet ik niet zeker.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
780

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Football manager is het spel dat je zoekt.

Toegevoegd na 32 seconden:
Meest recente versie is 2012
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken het spel. Helaas komt daar wel bij dat ik dit wel is gespeeld heb, maar het zo ongelofelijk moeilijk vond. Ik verloor alles, helaas ook met een goed team. Even on topic dit is nog niet het spel dat ik zocht van vroeger. Al hoewel, weet jij misschien meer van de versie rond 2001 uitkwamen? Bedankt voor je antwoord overigens :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het denk ik:
Championship Manager: Season 01/02
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt :) Het was inderdaad Championship Manager 00/01.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding