Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik de sims 3 beestenbende ook op mijn dell mini laptop spelen?

Wil het echt super graag spelen

Toegevoegd na 12 minuten:
het is windows 7 en er zit een cd speler bij waar je die cd in moet doen en aan je laptop moet zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
914
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag ik je computer specs? Dan kan ik je verder helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
euh het is een dell inspiron mini 1012 verder weet ik het niet echt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet genoeg, dankjewel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou sims 2 kon wel maar sims 3 kon wel installeren maar toen kon ik het dus niet spelen echt raar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lieve gast80831, computer zijn er in verschillende soorten en maten, prijsklassen en ga zo maar door... jou dell is niet echt gemaakt voor spelletjes... je kan er wel af en toe een klein spel op spelen maar de laatste high-end spellen kan jou laptop niet aan... je hardware kan het gewoon niet aan... Voor internetten, video's bekijken is ie prima, maar voor een nieuw spel die net uit gekomen is moet je wel even bij nadenken... PS: als je het spel al hebt en kunt spelen, zet de alle instellingen dan op Low... dan is het makkelijker voor je computer om de spel vloeiend te spelen... Maar de beelden worden wel van slechtere kwaliteit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat het gaat lukken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als er een cd schijf in zit dan kan dat maar het ligt er ook aan wat voor windows je er op heb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke thanks mensen ik weet genoeg XD
Je zou hem jammer niet vloeiend kunnen spelen... je processor is te zwak (1.6gHz en je hebt 2.4Ghz nodig)

je hebt 1 GB Ram geheugen op je dell en je hebt er 1.5 minimaal nodig... en je videokaart... ik heb niet kunnen vinden welke videokaart je hebt... maar er is ook goed nieuws... je hoeft hem niet op een hoge resolutie te spelen omdat je scherm daar gewoon niet voor gemaakt is... dus dat scheelt weer...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding