Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke perk zijn handig in black ops met sniper? help meneer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat is de vraag precies?
Ritsuka
13 jaar geleden
ik zal maar niet antwoorden dan, ook al speel ik Call of Duty, ik ben een vrouw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek het zelf eens uit! Dat is het spel net!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha dan mevrouw xp

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Blauw Ghost of Scavenger, bij Ghost zien ze je niet en kun je gewoon door sniperen en met scavenger extra ammo oppakken

rood(perk 2) : Sleight of the hand of Steady Aim, bij Steady Aim kun je snel inzoomen na hardlopen. Sleight of Hand snel reloaden en met Pro sneller inzoomen.

En als perk 3 geel Ninja of eventueel Hacker, hiermee kun je vijandelijke hulpmiddelen zien. En Ninja horen ze je niet.
Dit alles in combo met een Sniper natuurlijk met silencer of geen kan ook mot het goed komen, ook met een CZ5 pistool is een aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als sniper wil je het liefst niet opgemerkt geworden, het best kan je dan voor de eerste perk ghost nemen(kom je niet op spyplane), als tweede perk scout(voor langere steady-time) of warlord(twee attachments, kan je een silencer toevoegen voor nog meer stealth, en meer grenades) sleight of hand werkt niet op snipers om quick-scope te voorkomen. als laatste perk zou ik ninja kiezen(voetstappen worden zachter en bij de pro-versie hoor je ze van de enemy beter, weet je of je beslopen wordt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding