Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een spel waar een beer een 'gemene' professor achterna moet. Het spel speelde ik ongeveer 10/11 jaar geleden. Iemand een idee?

Ik weet niet precies hoe oud het spel is maar zeker meer dan 10 jaar geleden. Ik kan alleen herinneren dat ik een beer was die dus achter die 'gemene' professor aan moest, en onderweg motten moest dood slaan met een vliegenmepper en dat soort opdrachten, en ik weet er helaas verder niets meer van. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik zoek het al een aardig lange tijd. ( Het spelletje was trouwens op de PC)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

hej vond ik vroeger een super spel :P
Bas de beer... maar daar hb je verschillende spellen van
bas de beer naar pirateneiland
Bas de beer naar paaseiland ---> maar ik denk dat je deze bedoeld

kijk anders even t filmpje deze is van bas de beer op paaseiland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, dankje! Ik zat 'm net ook te luisteren, die stem geweldig! :P

Andere antwoorden (1)

Ooh ik weet precies wat je bedoeld! volgensmij heb ik die cdrom nog. ik kijk evrn snel in mn kast voor je!
hij staat er niet bij maar ik ga even
brainstormen.
hij heette bas die beer dacht ik :p. En die opa vertelde alles ofzo en dan moest je ook gaan skieen. haha ik schrijf op wat ik denk hoor. bas de beer en proffessor punthoofd. Ik gok dat je die van de link bedoeld! Anders weet ik het ook niet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding