Ik lagg heel erg na update op Soldier front, hoe kan dit?
Ik speel het spel nu ongeveer een maand en had totaal geen lagg. Tot dat de augustus update kwam.
Ik lagg super erg en bij mij thuis is er niks verandert aan het internet of mijn computer.
Als ik onder de lagg op TAB druk kan ik mijn ping zien. Deze is nog precies hetzelfde als daarvoor (rond de 30).
Waar ligt dit aan en wie kan mij helpen?
Ga iig na of er niet nog ergens iets (of iemand) aan het downloaden is. Heb je het overigens over netwerk latency of framerate problemen?
Beide worden vaak lagg genoemd (latency problemen). Sowieso: probeer eerst wat standaard dingen.
Reset het modem (stroom er pak em beet een minuut vanaf halen).
Defragmenteer je harde schijf. Sluit overbodige programma's af.
Scan voor virussen ed. (avg, spybot en hitman zijn goed bruikbaar)
Zorg dat je niks aan het downloaden bent en dat anderen in huis dat ook niet aan het doen zijn.
Zet je instellingen wat lager (na een update kan het zijn dat het spel wat zwaarder is geworden voor je computer).
Ik haper gewoon heel erg en ik zie ook de rest haperen. Zelf als ik iets typ gaat dat heel erg sloom.
Ik zal de dingen die je hebt gezegd proberen.
Maar ik vind het heel apart omdat, dit voor de update gewoon niet was. Er is dus iets tijdens die update verandert aan het spel.
Ik heb Ijji ook al een mailtje gestuurt. Die kijken nu ook waar het aan ligt want, ze hebben meer mailtjes met dezelfde problemen gekregen.
Misschien kan ik er dus helemaal niks aan doen.....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.